seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Saturday, January 29, 2011

Yaya 18th Birthday Giveaway


Sempena birthday yaya yg ke-18 nieh, saya
berharap sangat2 dpt hadiahkan dia senaskah Al-Quran agar hidup yaya sentiasa diterangi Nur dan menjadikan ianya sebagai penyuluh kehidupan yaya dimasa hadapan....

*sumber dari Cik Google

Insyaallah kalau ada rezeki sis akah hadiahkannya... :)
Jadikkan Al-Quran dan jadikkan ianya sebagai panduan hidup...

Apa pon Sis nak ucapkan 

SElaMAt hARi lAHir kE-18 tAHun

*Sumber dari Cik Google

Semoga panjang umur dan dimurahkan rezekinya..AMIN..

Untuk menyertai GA ini klik mana2 banner kat atas untuk terus dilinkkan ke blog Cik YAYA

Ok, sebelum tu aku dapat info yaya nie suka kek n cokelat kan??
Walaupon gambar tapi ini untuk Yaya! 
Happy clalu yek dik!

Sepotong kek buat YAYA


:)

Tarikh tutup : 06 Feb 2011







Semangkuk Kata :

Ok, aku tau kek aku x berapa cantik...hiuhiuh
3 hari lepas nak buat n3 pasal kek yang aku buat tapi sekali kena bedal daa....yang tinggal ini ajerk sepotong kek...Cet....
Lain kali aku buat then aku buat n3 kek yerk! :)

6 comments:

LadyBird said...

sedapnye kek :)

DiNaZ said...

LADY :)

Nur Aliaa said...

tQ tau sbb sudi j0in.. =D

DiNaZ said...

sama2 yaya... :)

Anonymous said...

semoga berjaya join contest tu!! hehe

http://hatibatu.com/blog/

DiNaZ said...

terima kaseh dear!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...