seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Friday, January 7, 2011

"GiveAway EdY : Awak Busuk!"

Hari nie aku nak join GA nie lak...

GA kali nie kepunyaan EdY

*klik banner untuk melihat hadiah dan syarat2 penyertaan ok!

Apa yang menarik sebab dia ckp Awak Busuk! Ala2 kenyataan satu kumpulan band yang kecoh sebab ckp peminatnya busuk gitu...ahakzz...

N3 aku sebelum nie ada cerita pasal minyak wangi aku yang harganya tidak lebih dari 30 hengget.. Serius aku mmg tak pernah beli minyak wangi mahal2..

Bukan aku lokek tapi duit yang ckit tu banyak aku nak lalu kan hutang keliling pinggang walaupon itu bukan hutang aku...klik cni untuk tengok minyak wangi aku!

So harap dapat la gak merasa pakai minyak wangi nie ngeee.....*lempang sekali :P

Aku nak tag:-
1) Cik Helena - untuk Wanita
2) En.Nakal - untuk Lelaki

Tarikh Tutup : 11.59AM pada 12/1/2011

6 comments:

Hakimi Reza said...

owhh~~~tq taq~~kalau berkesempatan nakal follow up k

DiNaZ said...

wokeh!

Unknown said...

Thanks sudi join giveaway ni..semoga ada tuah untuk menang miniature tu...good luck..:)

Siti Hajar Masri said...

gud luck..

cik helena said...

bolehlah minyak wangi pon dah nak abis ne.haha

opss dah nak taikh tuutp!

DiNaZ said...

cik hel sempat lg...^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...