seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, January 13, 2011

Terima Kaseh Dni

Hari nie aku dapat hadiah dari teman blog aku yang mula2 aku kenal masa aku baru mengenal apa itu blog...Dari dia juga aku mula belajar cara pasang iklan, bersembang dan selalu berkunjung ke blognya dan aku mula belajar banyak benda dari dunia blog dari hasil memerhatikannya....

Dni masa aku dapat sampulnya memang dah terbuka dan bila aku tanya Bro Posmen tu dia kata sampai kat pejabat pos Melaka memang dah terbuka so ini jer lah kandungan yang ada dalam kiriman yang Dni kirim... Apa pon terima kaseh daru keladi yek...cayang Dni /XD

Alhamdulilah berkat kerajinan aku yang selalu berkunjung keblognya.....(korang pon ada tapi dia nie aku kenal first sekali so nak la cerita sikit tentang dia nie....jangan cemburu lak hiuhiuh...korang pon banyak bantu aku....)

Walaupon tak sebeberapa tapi aku nak ucapkan TERIMA KASIH sebab sudi hantar aku bebenda nie...jom kita tengok gambarnya....

Bahagian depan

Bahagian belakang

Tuan punya hadiah nie bernama Ardini Humaira orangnya sangat cute n blog dia pon sama cute mcm orgnya hiuhiuh.... aku kalu masuk blog dia mseti terperangkap dalam 2 jam dok baca mcm2 cerita kat blog dia yang sangat menarik n mencuit hati....

Kat bawah nie Header blog dni....so klik jer kat banner bawah nie untuk teruk jenguk jengah Dni yek... kalau korang rajin baca n comment n3 Dni pasti korang akan mendapat kunjungan yang sama dari Dni

*Sila klik atas

So harap korang2 sama2 lak kita buat semak kat blog Dni nie yek.....bukan apa saja nak menambahkan kawan Dni dan kawan korang2 semua....

Selain tu ini adalah tanda terima kaseh DiNaZ untuk Dni yang telah memberi hadiah untuk DiNaZ. 
Terima Kasih Dni ^_^

5 comments:

ardinihumaira said...

ya Allah.. maknanya hadiah tu hilaglah ye. yang peliknya sampul terbuka kat bahagian bawah lak tu. tak boleh nak percaya sebab sampul tak pernah terbuka sendiri. kurang percaya dengan kenyataan itu. sebab semua orang sampai hadiah kat dalam. maknanya pihak pos di sana yang problem kan. :'(

hadiah dalam tu ada satu sample produk percuma.. huhu... cemni.. bagi alamat balik eyyy kat dni. dni pos lain... hantar ke amni_shiro@yahoo.com. kalau dni nak cari balik alamat takut pening sebab email dni beratus2 yang SPB tu dear. siyes dni nak pos balik :)

DiNaZ said...

La....dni nie Dinaz x kisah laa....
hurm mmg masalah pos lah sebab abg posmen tu pon buat muka selenga dia jek....:'(

Kaseh NazLieza said...

yeay..bestnyer dpt hadiah..

Unknown said...

posmen mmg xboleh percaya...bahaya tau hantar barang2 gona pos malaysia ni

DiNaZ said...

tu lah pasal nya apa pon tetap gembira sebab dni nak hantar hadiah lain hikhik....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...