seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Monday, January 3, 2011

Saya Mau GA dari Miss Librarian

Jom join GiveAway lagik.....

Makin galak lah hari nie aku menjoinkan diri untuk GiveAway yang akan dibuat oleh korang2 nie...
Sambil menambah ilmu dan kawan2 yerr tak? * lempangkan sekali..hahaha


Aku mmg minat ngan warna pink sekali aki bw kat blog nie peh pink kalah aku wei... dah lah orgnya cantik!

Hep!!! no...no..no.../no Dia bukan single! tapu ttp aku nk ckp dia mmg cantik! sungguh indah ciptaan Tuhan kan kawan2

So kalau korang nak ole2 dari indonesia silakan lah menjoinkan diri. Klik banner atas itu untuk mengetahui syarat2nya ^_^

So aku nak tag :-

1) Cik Jannah ( Love And Realiti )
2) Cik Atiqah ( Quotidian )

Selamat berGA!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...