seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Wednesday, January 19, 2011

LYNN'S BURSDAY GIVEAWAY


Sempena 18hb Jan nie adalah hari lahir sis Lynn. Selamat Hari Lahir Sis Lynn yang ke-35 tahun...

Dengan itu maka terciptalah GA ini....

Sebelum tu aku nak ucapkan Selamat Hari Lahir buat Sis Lynn..Nie kek besday untuk Sis Lynn (kek hanya untuk pandang bukan untuk makan hahaha)



 *sumber dr cik Google


Selamat hari lahir dan semoga panjang umur dan dimurahkan rezekinya yek SIS LYNN...Amin!!!

Di sebabkan baru hari nie aku jumpa GA nie so aku tag semua follower aku yang rasa2 sempat nak join GA nie silakan...Just KLIK sini or klik banner Sis Lynn atas tu untuk terus dilinkkan ke blog Sis Lynn!

Hope korang semua sempat!

Tarikh tutup : 20 Jan 2011


2 comments:

azleen said...

Soo sweet..Thank u..Check!! senarai saya kat bloglist tak der..Good Luck!!

DiNaZ said...

sudah azleen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...