seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Monday, January 3, 2011

??? (x tau nk bg tajuk apa) :P

Owh.... n3 kali nie aku tak tau nk letak tajuk apa dan yang pasti hari nie adalah hari pertama budak2 yang bersekolah memulakan hari mereka dengan pelbagai ragam..Macam pagi tadi aku hantar adik aku *ok bukan aku yang hantar sebeb aku x ada lesen kereta n aku mmg tak ada kerata...* hahaha lepangkan sekali! pang!!
ekceli aku temankan mak aku hantar adik aku sekolah hari nie...hahaha/mahaha

Walaupon adik aku nie dah masuk darjah 6 tapi dia mmg agak manja ckit sebab dulu pon arwah abah aku mmg manjakan dia sangat yerr lah dia jerr yang cerdik pandai *aku pintar hakhak../XD 

Adik aku yang sorang nie sangat minat melukis so dari umur 2 tahun pon dia suka pegang pensel dan kertas...n kalau arwah abah belikan anak patung akan dapat la pada aku sebab dia mmg tak pandai main anak patung tu or apa saja alat permainan yang kami belikan pasti dia akan sorokbawah meja atau katil sebab dia mmg tak minat nak main. 


sumber dr cik google* thanks beb!

So bila masuk 3 tahun sia asyik masuk bilik aku dan curi jurnal aku or apa saja buku2 sekolah aku dan yang pastinya akan hilang lag jugak pensel serta pemadam aku...cis hampeh kena la aku masuk kelas dengan menyinggahkan diri ke kedai alat tulis dulu...dan yang paling best agsiment aku yang dah siap aku print untuk antar kat pensyarah aku tu dh siap ada lukisan2 yang masih kurang jelas imej apakah yang dia lukiskan..dan terpaksa lah aku tangguhkan penghantaran agsiment aku tu hahaha *padanmuka kena potong markah..

Mak ai panjangnya aku berleter nie..tadi nak cerita ragam budak2 yang masuk sekolah dah terbabas lak ke cerita lain mcm mana tu?? x kisah lah yang penting aku cerita boleh gitu hahaha/mahaha

Ok lah aku ada kerja ni nanti aku upload pic ori tang adik aku lukis dalam entry lain ok! erk...lapo la pulak...nak mkn mee sup lah jop makan! koje tunggu dulu hahah/mahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...