seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Friday, January 28, 2011

Bantuan pada yang Arif!!

Tadi aku dapat la email...dah la bahasa omputeh takat yang simple2 nie aku faham la gak tapi aku tertanya2 apa yang mail nie nak?? Korang pernah tak dapat mail mcm nie? kalau korang dapat korang buat apa?? balas? or buat bodoh jerk?? N sebenarnya apa kena mengena blog aku ngan laman dia nie?? ish....

Hello, This is Shiela from gardenseats.org.uk. We stumbled on your blog while searching for Garden Seats related information. We operate the largest Garden Seats website featuring more than 30,000+ blogs. Our site averages 200,000+ uniques visitors per month. Based on your blog's popularity and other factors, we have featured your blog at http://gardenseats.org.uk/blog_awards/index.php?id=48136 We would be grateful if you could add the following details to your blogs main page. Garden Seats Looking forward for your confirmation. Thanks Shiela gardenseats.org.uk. P.S. If You Have More Quality Blog We Can Feature Those.

Aku agak mungkin dia nak aku promotekan page dia kat lam blog aku kot??

Hahahaha...

Tak pe lah aku buat lah apa yang dia nak


Ok kalu ada siapa2 nak beli kerusi garden moh la klik sini...










Semangkuk Kata :
Ish...betul keh nie??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...