seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Monday, January 17, 2011

GA Just For Fun 2

Hari nie nak join GA lagik 

Tah kenapa dok asyik join GA jerk buakn apa seronok meriahkan GA korang semua...x menang tu tak mengapa yang penting kita menambah kenalan dan sama2 memeriahkan majlis GA yang diaorg or korang buat yerr tak??

Bawah nie adalah hadiah2nya






teruja tak?? sama ngan aku sangat teruja tau bila melihatkan hadiah2nya....

So jom la sama2 menjoinkan diri bersama2 ngan aku...


Hahahaha...(ketawa dulu...) nie bukan apa bukti yang aku pollow kedua2nya... 

Tetiba terajin yang amat sangat tu yang siap amik gambo mcm nie hukhuk.....

Kalau ada siapa2 yang nak join korang cuma klok jerr kat pic hadiah atau banner atas yang aku buat bukti aku pollow....

Selamat menjoinkan diri yek....

Tarikh tutup : 1 April 2011

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...