seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Wednesday, January 5, 2011

Kehidupan



Apakah kehidupan kita berjalan dengan lancar seperti yang kita rancang?

Kehidupan itu sangat meluas, hidup aku, hidup korang, hidup dia.... Kehidupan kita tak akan pernah sama malah adakalanya hampir tak tepat cuma kadang kala hanya menyerupai saja..

Ada kehidupan bermula dari bawah naik perlahan-lahan ke atas;
Ada kehidupan dari atas dan makin menurun kebawah;
Ada kehidupan dari bawah tiba-tiba ada di atas;
Tidak kurang juga kehidupan dari atas tiba-tiba ada dibawah..
Malah ada yang kehidupannya hanya di atas dan ada juga kehidupannya hanya dibawah...


Pernahkah kita bersyukur bila kehidupan kita ditempat sekarang?
Aku?
Aku bersyukur dengan apa yang aku ada...walaupon kehidupan aku tak seindah yang aku sangka..
Aku bersyukur bila kehidupan aku di tahap ini dan aku berharap kehidupan aku akan lebih baik dari sekarang...
Kenapa??
Ahhh....terlalu sukar untuk aku mengertikan....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...