seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Monday, January 17, 2011

Tahniah Kakde!

Hari Jumaat hari tu aku ke rumah sepupu aku yang telah melahirkan anak keduanya pada hari yang sama pukul 4pagi. 

Disebabkan dia melahirkan anak lewat seminggu so dia melahirkan anak dengan memasukkan ubat (kira paksa lah tu) Aku mana tau sebab aku mana pernah lahirkan anak hukhuk...* lempang sekali

Alhamdulilah Kakde selamat melahirkan anak dengan selamat dan sihat...so boleh la balik hari tu gak n aku sampai umahnya petang yang kebetulan nak amik Makngah aku (Akak mak aku yang sampai dari pahang)

Nama Baby boy nie Muhammad Nurfarhan b. Mohd Fadhil....
Berat Baby boy nie 3.1kg

Muhammad Nurfarhan b. Mohd Fadhil
Umur : 3 hari

Muhammad Nurfariz b. Mohd Fadhil 
Umur : 1 tahun 5 bulan

Ini pulak abangnya..cute kan?? So sepupu aku dapat la Upin & Ipin hahaha *lempang laju2 kang...

Ok lah sebenarnya nak ucapkan Tahniah buat Kakde dan suami kerana telah menimang cahaya mata kedua. 

Anak ko memang comel sangat termasuk dak Fariz abang Farhan hiuhiuh.....Walaupon Fariz nampak kurus ckit....

So tahniah sekali lagik....




Semangkuk Kata :-

Bila pulak la aku nak timang cucu nie? hikhik
Ada ke cucu? jangankan cucu laki pon lom ada nie? (Fikir sambil makan lolipop)

2 comments:

ardinihumaira said...

baby!
tahniah ^__^

DiNaZ said...

suke dni hiuhiuh....cute kan??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...