seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Sunday, November 14, 2010

Terima kaseh TAPEM

2 tahun arwah Abah pergi...
Selama itu turun naik pejabat minta bantuan dan menguruskan semua tentang harta pusaka yang sampai sekarang masih tak selesai2 lagi.. 
Aku mohon siapa2 yang berada dalam bidang harta dan pusaka..atau yang berpengalaman ttg semua harta pusaka atau bantuan boleh kiranya tunjuk ajar pada aku yang tak tau apa lagi yang harus aku lakukan sebab dah 2 thn banyak urusan yang masih tertangguh...
Tentang terima kaseh ni aku tujukan buat sahabat baik aku yang banyak menolong aku pada bahagian bantuan... Terima kasih Bib (Habibah Katan). Sebab ko paling banyak bantu aku menguruskan semua yang tertangguh dan buatkan adik angkat aku yang masih bersekolah mendapat bantuan yang sepatutnya dia dapat... 
Pada 12-11-2010 Maa dan adik aku di panggil kerr Pejabat Seri Negeri Melaka untuk menganbil bantuan yang telah diluluskan oleh pihak tabung kemiskinan Negeri Melaka.
Walaupon pada pihak yang tertentu memang sedia tau bukan lah banyak mana tapi pada kami yang memerlukan bantuan ini sudah cukup memadai dari yang mengharapkan bantuan kewanagan..
Apa yang kami dapat mungkin terlalu kecil nilainya tapi Alhamdulilah sekurang2nya ia dapat membantu mengurangkan perbelanjaan adik ku yang masih bersekolah rendah dan sekolah jenis kebangsaan cina yang yurannya sangatlah tinggi pada kami...
Terima kasih sekali lagi... Dan mohon agar bantuan ini dikekalkan sebab adik aku sangat memerlukan bantuan sebegini...
Terima kasih kepada Tabung Amanah Pendidikan Negeri Melaka (Pejabat Ketua Menteri Melaka)
sebab bagi ini kepada Adik ku Nur Atika Abdullah

Tada /XD 
- Sepasang Kasut Be First-(Bata)
- Sepasang Stokin
- 2 Pasang baju kurung putih
- 2 Pasang kain sekolah rendah biru tua
- Pansel box serta 2 batang pansel, 1 pemadam,1 pembaris, dan 1 pengorek pensel
- 1 kotak kaler pensel
- Beg sekolah.
Inilah dia kesayangan Maa n Arwah Abah...
Buatkah Maa n Arwah Abah bangga dengan kejayaan mu...
Kami bangga kau hadir dalam keluarga kami.....
Kami sangat sayang kamu Ct..


3 comments:

apek said...

alhamdulillah... syukur padaNYA

cik helena said...

kenapa kite rasa macam sedih ne :(

DiNaZ said...

apek : yup sangat2 bersyukur nie...
Cik Hel : hiuhiuh....itu bermakna kamu punya hati yang mudah tersentuh hahaha jgn sedih yek...kan cek hel kena selalu happy! baru la cumel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...