seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Monday, November 1, 2010

Aku bangga!

/hihiFirst....aku nk ucapkan terima kasih pada semua follow aku...

Sebab korang laa aku dah semakin rajin dok ngadap pc nie...hiuhiuh /wahaha semangat nk comment korangnya blog n tentu sekali sebab nk baca comment yang korang hantar kat aku...

Bangga??/nobigdeal
 Huh siapa kata aku tak bangga?? sangat bangga maa..
Sebab sebenarnya aku tak pernah bg tau siapa2 pon yang aku ada blog...aku tulis sebab aku dah lama nak berblog...sebab aku suka bercerita walaupon kekadang aku pon tak faham apa yang aku ceritakan... hiuhiu/wahaha

Selalunya aku kemana saja ngan dairy-huh dulu jerr panggil dairy sejarang owang suka panggil jurnal....ah padaq aku sama jerr...aku suka menulis apa saja yang aku rasa aku alami dan aku rasai...sebab aku nak ianya kekal menjadi kenangan yang telah mendewasakan aku dalam kehidupan ini..../sweat

Dan aku bangga sebab dari tak ada sekarang aku dh ada 6 owang follow...
Woi aku bangga laaa sebab korang sudi baca n comment blog aku yang tah apa2 tah....
so aku nak berterima kasik kat/XD

Nurul Sharina Nasir

ardinihumaira

siti

farah

~pakkaramu~

cik juliet

sebab....korang lah yang pertama menyokong aku dan tak henti2 memberi reaksi pasal blog aku melalui comment yang membangun itu...
Thanks a lot..../blush

Aku sangat bangga n sangat berterima kasih ngan korang jadik follow n beri aku comment..sayang korang! muuuaaaahhhh! /XD

2 comments:

eyqaaman said...

waaaaa...aku pon bangga jugak!!teruskan usaha berblogging yeaaa..heheee ;)

DiNaZ said...

uu... thanks...atas sokongan tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...