seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Tuesday, November 9, 2010

Aku dan Taro

Beberapa hari ini aku habiskan bersama dengan kawan baik aku Hamtaro or Siti Raudahah. 
Seronok macam tak ingat tapi masih ada perkara yang memeningkan kepala...
Biarlah hanya aku dan Taro tau apakah masalah itu dan biarlah hanya kami yang pening kepala..
Agak2 kalau dah mereng kami hantukkah kepala bersama2.../wahaha
Aku nak lupakan masalah yang boleh memeningkan kepala aku saban hari..
Raya pon dah tak lama lagik.../omg
Ah...penatnya kepala memikirkan hal2 yang sedia memenatkan...
Tapi biarlah yang penting aku dan Taro sentiasa gembira...
Dan aku tak akan pernah kesali jalan yang aku lalui dan yang aku pilih sekarang...
Aku gembira bila Taro gembira...
Biarlah hari2 ini ceria... 
Walaupon aku sendiri tak akan tahu esok bagai mana...
Tudung putih Taro, Tudung hitam Aku

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...