seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Wednesday, November 3, 2010

Sakit gg.. Ah....!


Dah seminggu aku menanggung sakit gg yang semakin hari semakin teruk...
Ramai pulak yang soh aku cabut gg nie.. Nie aku nk bg tau ckit..../dignose
Bukan aku tak nak cabut tapi aku dh gi dh klinik n berharap agar doc tu boleh selesaikan secepat yang mungkin sakit gg yang membuatkan aku setiap malam nangis sebab sakit gg yang amat sangat...Tapi jawapan yang aku dapat sangat memberangsangkan..../omg
'....mmg gg awk nie kena cabut..tapi kita tak boleh cabut sekarang sebab gg nie masih sakit...sy bagi awak ubat tahan sakit...bila sakit dah hilang datang secepat mungkin dan kita akan cabut gg itu...." bebel doc tu. Sebenarnya banyak yang doc tu cakap tapi aku x dengar dah sebab sakit yang aku alami sekarang buat aku rasa nk tumbuk jerr muka doc yang cute tu.../blur
Masalah yang aku hadapi sekarang sakit itu semakin hari semakin sakit n tak ada ura2 nak baik...
And... Malam nie aku makan 12 biji ubat tahan sakit yang aku beli kat kedai jerk..cam kaki tiga...itu pon cuma kurangkan ckit tak semua.../nobigdeal



(Gambar hiasan aja)

Aku rasa nk mati bukan sebab makan ubat terlalu banyak tapi terlalu sakit...dari kepala sampai ke tengkuk sebelah kiri aku semuanya sakit....

lebuh kurang mcm nie la gg aku yang sakit tu...

kekadang aku amik anak lesung tu aku hentak kat lengan aku bila lengan aku sakit...aku boleh lupakan kesakitan yang aku alami disebabkan gg... takat hantuk kepala kat dinding tu aku dh clalu buat cuma aku x cakap jerr...apa cara lagi aku nk buat?? minyak cengkih aku dh pakai x baik...tuam ngan air batu pon x jalan, bubuh garam kat lubang hurm lagi sakit ada lah bukan lagi baik... /shock
Ubat tahan sakit?? 
Bila aku tak tahan sakit aku akan terus telan pil itu...tak sanggup lagi dh....sampai tahap aku cucuk gusi yang paling dekat ngan gg agar darah yang ada disekeliling gg tu keluar...pon masih sakit lagi....
Azab..Azab nya....aduh..../please
Bila gg aku nk baik??
Bila gg nie boleh cabut??
Argh.....tensionnya aku!!!!/floor

/no /no /no


3 comments:

ardinihumaira said...

semoga cepat sembuh ya!;)

Kaseh NazLieza said...

byk2 bsbr..semoga cpt smbuh..

nAzAriAh MohD MurAD said...

thanks dni...thanks nazliaza...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...