seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Saturday, October 30, 2010

Mengapa cinta itu sukar dimengertikan???



ketika kau datang mengisi hari hariku...
aku merasakan kekuatan untuk menjalani kehidupan yg terlampau ku jenuh...
kau menghiba dg ketulusanmu...
memberi warna di kegersangan kehidupanku..


Bila menyintai seseowang kita sukar memberi tahu bagaimana rasanya...
Adakalanya senang..tenang..damai.. Dan ada kalanya sukar...sakit....ah sukar dimengertikan...

Menyinati itu kadang kala membuat kita merindui..rasa sangat memerlukan..ingin diperhatikan..malah ada pula rasa marah, sakit, geram, dan.....ah aku pon tak tau nk katakan bagai mana..

Bagaimana untuk coba kita lepaskan rasa itu....
Ahh....
terasa berat...namun meringankan...
benci tapi sayang
sakit malah menyenangkan...
rasa buta tapi itulah pandangan...


pernahkah kita cuba untuk menjadi mimpinya?
yang cuba menjadi bintang agar dapat menyinarinya?
menjadi embun yang boleh menyejukkan hatinya??

bila menyintai..kita mampu menjadi apa saja tak kira bulan, matahari, bintang sekalipun.. sebab kita tahu kita mampu menyintai sebanyak itu...dan hati kita sentiasa merelakannya..


Apa yang sedang aku fikirkan?
mencari sebuah jawapan pada soalan yang entah sukar untuk aku mengertikan...


Salam sayang dr ku.../XD

2 comments:

ardinihumaira said...

comelnya awan love :)

cinta itu unik!

DiNaZ said...

ahakzz...dni..awan jerrr?? hiuhih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...