seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Monday, October 25, 2010

Selamat Hari Lahir Aku!

Selamat Hari Lahir untuk Aku!
Tak sangka rupanya aku dh tua...29 Thn tu...
Abis?? nk tunggu apa lagik??
Kena la tunggu sampai ada hiuhiuh/wahaha
Tunggu apa?? 
Korang rasa apa?
Kawen la tu... hahaha.../wahaha
Aku bg tau sekarang..Dia perlukan masa untuk capai apa yang satu ketika dulu dia tinggalkan...
Mungkin ada yang cakap sampai bila?
Jawapan aku...
Kalau jodoh tak akan kemana...
Aku tak boleh nk bagi apa2 jawapan tapi aku pasti satu hari nanti pasti ada untuk aku..
So..../nobigdeal
Semalam 24/10 genap umur aku yang ke 29 Thn..
So
 Maknanya tahun depan bye..bye../bye umo 20an
And
Selamat datang ke dunia 30an..
Dunia yang penuh dengan cabaran yang aku tak pasti bagaimana..dah aku berharap aku mampu untuk menghadapi semua cabaran dan dugaan yang telah disiapkan untuk aku..dan sudah masanya untuk aku lebih matang dalam membuat sebarang keputusan yang bakal aku hadapi....
Wah....../blush
Sangat takut maaa...../please
Harus tempuhi.... semoga aku sukses untuk menghadapinya..../XD
Thn kebelakangan nie aku sambut besday sengsowang...nk tau aku samput ngan apa??
jalan2 ke tesco tapi jalan2 jerr..x kuar pon....
sebab bukak beg nie jerr tinggal
so....aku tgk jerr la pokok nie...sbb pokok nie lebih tua dr aku n dia sambut besday dia kat tepi jalan jerk....so aku kira ok laa sbb aku sambut besday kat umah...x panas..x ujan...walaupon ianya sangat membuhsankan yek cek pokok..hahahaa/wahaha kau lagi tua dari aku...apasal kau x kawen2 lagik cek pokok??

ahakz....selamat hari lahir aku...!/bye



6 comments:

adrinaqamarina said...

selamat hari lahir :)

Kaseh NazLieza said...

happy birthday..may Allah bless u..

DiNaZ said...

adrinaqamarina - thanks...
kaseh nazlieza - thanks agint!
thank alot...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

selamat bertambah umur

eyqaaman said...

selamat hari lahir..insyaAllah..xlma lg bertemu jodoh tuu..hehe..jom celebrate bday sma2! teehee ;)

DiNaZ said...

juliet: hiuhiuh thanks....insyaallah...Amin semoga kowang semua murah rezeki bahagia n panjang umurnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...