seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Friday, October 22, 2010

Semoga kau baik2 saja Taro!

Dah banyak hari aku dok pk apa yang aku perlu buat? Sampailah semalam aku buat gak...
Aku ada sahabat yang boleh dikira rapat n sangat dekat ngan aku walaupon aku ngan sahabat aku nie cuma jumpa sesekali nk berhubung dialam maya..kalu jumpa takat minum2 tapi dia dh aku anggap mcm adik aku..
tiap kali kami keudara di alam maya..aku dan dia celalu gak cerita tentang masa depan, masalah masing2, cinta, atau apa saja yang berlaku antara kami....
Dn apa yang akan jadi kalu antara aku dn sahabat ku ini tiada salah seowangnya..
Untuk pengatahuan semua sahabat aku ada sakit jantung dan sekarang sedang betarung nyawa dengaan penyakit kanser hatinya yang sudah sampai ke stage-3.
Hari nie gak adalah hari dia dia kena amik air dari tulang sum-sumnya...
aku jadik tak tentu arah dibuatnya..
Ya Allah... selamatkan sahabat ku...cuma dia saja yang aku ada..
Semalam aku cuba gembirakan dia tapi dia asyik menangis jerr ckp kalu dia tak ada mcm mana ngan aku nanti??
Ohhh......Berat sungguh penderitaan yang sedang dia tanggung tapi aku?
puas aku ckp jgn putus asa...
Kuatkan semangat...
Sbb
Aku sentiasa ada dibelakang dia yang selalu meniupkan api kemangat...
Masih terlalu awal...
Dan aku masih perlukan dia disisi aku...
Walaupo hanya sebagai sahabat....
Ahhh.....jam menunjukkan 3:02PM
Kabar yang aku nanti dari subuh tadi masih tiada...
Taro, Taro nama panggilan untuk sahabat ku yang suka sangan pada cerita hamtaro...
Taro nama panggilan untuk seorg insan bernama Siti Raudhah...
Semoga kau kuat untuk mengahapi semua dugaan yang menimpa dan aku sentiasa mendoakan agar kau sihat...sayang ko taro...
Aku sentiasa ada bila kau perlukan aku....
Ya Allah ! kau hilangkan segala penyakit yang dia tanggung selama ini...Aku rela jika Kau perlukan pengantinya aku rela menggantikan diri ku agar sahabat ku terus sihat dan gembira dengan apa yang dia ingin capai selama ini...Berilah kesempatan untuknya Ya Allah...Hilangkanlah penyakitnya...
Aku tak sanggup melihat dia merintih kesakitan setiap kali ianya menyerang....
apakah aku kuat untuk menghadapi semua ni??
klik sini
Lagu ini khas untuk ku wahai sahabat...
kerana aku sangat memerlukan mu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...