seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, December 30, 2010

"CONTEST GAMBAR PALING CHILL !!"

Disebabkan kesuntukan masa so aku copy & paste jerk!huhuhuhu...:P

"CONTEST GAMBAR PALING CHILL !!"

The Rule(s) :

1-  Letakkan banner contest ini di entri anda, dan sidebar juga. Linkkan ke entri ini. Done !


2-  Buat entri pasal contest ni. (itu sudah mesti). Linkkan URL entri korang ke entri ini. Tajuk entri : "CONTEST GAMBAR PALING CHILL !!" Done !

3-  Tangkap gambar korang PALING CHILL tak kisah individu atau ramai-ramai. Boleh edit kalau suka. Caption gambar kena buat tagline sendiri contoh : 'Kami Happening, anda?!!'.  (tak perlu cerita tentang gambar, aku cuma mahu tagline) Done ! Tagline haku Chill & Crazy !


4- Follow blog ini, i mean blog HUTAN KABUT. Done !

5-  Tag paling koman 3 blogger. pastikan mereka tahu contest ini. :) Done !

-     Wanhazel
-     Cik Mimie
-     Bro KA (bulan purnama)        

6- Bagi tahu anda suka warna apa jugak. :) Done!
Sangat suka warna pink, purple,n taik cicak yes!
semoga berjaya menjadi gila-gila. hadiah ??!! ade laa.. (jangan expect aku bagi seketul laptop atau i phone).. 
ok pada aku sempat join contest nie pon dah buat aku gila pasal aku pon di teg oleh cik yana housemate umah 124 (Thanks yana) tau2 jerr sekarang dh kol 9pm 30hb ayo....saat yang genting tu....

 :) Semoga aku berjaya ! yey!!

Tarikh tutup : 31 DISEMBER 2010



4 comments:

Nurul said...

hai hai..thanks for joining.
Hutan Kabut ucapkan time kaseyy...

folo u back :P

DiNaZ said...

thanks dear!

-yana mz- said...

hehe..chill1!!

DiNaZ said...

ahakzz...yana chill n crazy maaa!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...