seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Monday, December 6, 2010

Terima kaseh Friends!

Orang check up bolg aku ikot walaupon tak berapa faham sangat sampaikan tak tau malu soap publish kat wall tanya la frend yang berpengalaman sama ada blog aku nie berat kerr tak....

Setelah yang pakar2 kata ok...so tak yah la aku pk banyak2 apa yang perlu aku buang yerr lerr nak buang lagu...blog aku nie bukan best sangat kalu ada lagu tu kira sedap lerr halua telinga pembaca yang singgah kat blog aku sesambil baca apa2 yang patut...

So hari nie aku nak ucapkan thanks kat R4T-Rumah 4 Tingkat sebab dari situ aku tau yang blog nie boleh ada berat2 lak aku ingat badan aku yang tembam nie jerr yang berat hiuhiuh thanks beb...

N special thanks kat Cik Dni & Cik Hel.... korang mmg best arr.../XD


Muah!....korang.....
Thanks!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...