seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Friday, December 31, 2010

Give Away Kasut dari Cookies Raya 2U & Lily n Auz Homemade Product

Give Away Kasut dari Cookies Raya 2U & Lily n Auz Homemade Product
***Gambar ihsan dr mr.Google***
KLIK GAMBAR UNTUK KE LINK

Salam semua....^_^
Ada perasan kasut atas tu?? Ada GA n hadiahnya adalah kasut...
Di sebabkan aku mmg sangat gila2 kan kasut x kira selipar jepon pon aku suka so GA kali nie menawarkan sesuatu yang sangat aku gila2 suka laa....
So dengan pantas aku menjoinkan diri sebab GA kali nie sangat lah senang untuk di join kan hahah/wahaha
And
GA kali nie tak payah susah2 nak tag siapa2 tapi aku nak tag gak korang yang sudi jadik follower aku...kerana korang gak sangat berharga bagi aku...tanpa korang blog aku nie suram jerk so jom la join GA nie..senang jerk...Haaa...tu dok senyum2 tu.... meh la join...meh laaa...jangan malu2 yek...
Kat bawah nie syarat2 nak join GA nie...

Syarat2:
  1. Korang mesti menjadi follower blog ini Cookies Raya 2U dan Lily & Auz Homemade Product(tukang sponsor hadiah)
  2. Korang perlu add blog ni Cookies Raya 2U ke dalam BLOGLIST korg. Klu korg nk add Lily & Auz Homemade Product kt bloglist korg pon ok jgk..dialu2kan..
  3. Korang kena letak banner kt atas tu kt SIDEBAR korg, dan linkkan balik ke N3 ni..
  4. Korang TAK perlu buat N3 kt blog korg..tp kpd sesiapa yg rajin nk buat N3 dipersilakan krn ada hadiah bagi N3 yg paling KREATIF
  5. Sila tinggalkan jejak ke'JOIN'an korg kt comment N3 ini sahaja. Kpd korg2 yg rajin buat N3, sila tgglkan link korg sekali ye..
  6. GA ini akan tamat pada 31 Januari 2011 atau bila penyertaan mencecah 300org 
  7. Ha...tu..alah ko laa siapa lagik...join jerk....klik kat gambar kasut tok po kat blog Cookies or klik kat no 1 tu....ok.... Aku sayang korang! MuaH!! /XD
Sekian sahaja syarat GA ni.....
Join tau jangan tak join dapat kasut....^_^


2 comments:

shahjiehan said...

aik.bukan raya dah lama lepas ke?huhuhu

DiNaZ said...

Alah ok apa nie raya untuk tahun baru nya hahaha jom la join

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...