seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Friday, December 10, 2010

Bukit Subang

Semalam dari Melaka kami bertolak ke Bukit Subang...

Sampai dalam jam 10am



Masuk rumah terasa macam nak nangis.... Tak sangka dulu inilah rumah persingahan aku sekeluarga bersama Arwah Abah...

Hari nie kena kemas rumah dan kosongkan rumah ( so ini bermakna kitaorang kena buang semua barang yang pernah menjadi barang kepunyaan Arwah Abah..) 

Dah banyak yang kami bawa pulang dan yang tinggal kali nie memang tak mungkin kami bawa pulang sebab aku bukan tau pon nak gunakan semua barang2 tu..

Kemas punya kemas yang lain terpaksa pejam mata..

- Alat2 atau lebih senang nak sebut spare part alatan komputer terutama sekali untuk cpu banyak aku bg kat abg tingkat bawah yang kerjanya repair tv,mesen basuh, dan sebagainya...

- 2 biji meja yang digunakan untuk meletakkan cpu atau moniter untuk dibaik pulihkan pon aku ngan along serta paklat(bapa saudara) aku dah lemparkan ... sayang memang sayang tapi terpaksa buat jugak...

Akhirnya bila semua dah clear kena basuh pulak rumah inilah kerja yang paling penat... T-shirt putih yang aku pakai mula bertukar jadi kelabu...tapak kaki jangan cerita dah hitam..

Sedih gak sebab dulu inilah rumah yang Arwah abag duduk... Dan adakalanya bila aku cuti kat cni lah kami berkumpul...Terdengar-dengar suara abah saat tu. Walaupon dah 2 tahun Arwah Abah pergi tapi bagi aku yang rapat dengannya tak mungkin bole hilang begitu saja..

Kenangan itu sentiasa ada dalam ingatan adakalanya kita skan untuk selalu lupakannya tapi ada juga terpaksa melupakan kerana mesibukan yang harus mereka utamakan...

Pada aku ianya tetap menjadi ingatan yang tak mungkin aku lupakan....

p/s: cute lak anak tucing nie kan?? ^_^

2 comments:

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN said...

kucing mmg cute..
tp sy ttap tidak suke kpd kucing..hehe

DiNaZ said...

Is : X perr kalu x suka tapi jangan menyiksa ok!! ^_^
Aku suka tucing tapi x pole bela la...hukhukhuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...