seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Sunday, December 12, 2010

BlogLarian.



Sila klik untuk pergi ke link Bloglarian.


Ok, Sebenarnya dah seminggu aku dok fahamkan diri aku apa gunanya BlogLarian nie...puas aku klik 3- 4 kali nak belajar tutorial yang dia sediakan....**ngap sangat aku nie ahakzzz....!!!

So aku x nak guna bahasa Blog nie so aku guna cara aku...

BlogLarian nie untuk blogger pi usha2 blog yang punyai info menarik atau pon yang lebih menarik macam singgah umah jiran then sembang2 tinggal comment or pendapat then jadik Follower kepada jiran yang dia org lawati or yang korang singgah tu....

So untuk nak join Bloglarian nie kena lah lengkapkan slogannya:

" Saya suka berblogwalking sebab ingin menambah kenalan dan ilmu didada yang ada pada teman2 yang dikeluarkan secara sengaja ataupun secara tak sengaja"

...Ahkzz skemanya ayat saya lagik hahahaa..... Ilmu di dunia tak akan habis jika kita rajin untuk menceduknya..Lagi banyak kita cedok lagi banyak kita dapat ilmunya...tak semestinya kita perlu ke Kolej atau Universiti jika kita pandai memanafaatkannya..(padahal mmg belajar tak pandai pon hahaha/wahaha)

So lepas tu kena lah tag 3 atau lebih kawan untuk join BlogLarian ini
  1. Cik Helena
  2. Cik Dni
  3. Cik Juliet
  4. Cik Qamarina
  5. Cik GKSB dan
  6. Cik Saffa / Cik Siti Clumsy
Puas hati pertama kali siap gak hahaha....\
Ok siapa nak join sila tgglkan comment t aku tagkan jerr....
Salam sayang dari aku Dinaz..


4 comments:

ardinihumaira said...

tak silap dni, minggu lepas dni join BL ;)
best

DiNaZ said...

Caya lah... nie pon pasal org keliling dok soh join tu yang join gak moga dapat kebaikan dari nya amin...
kalu dni dh join bagus lah...
tp napa x tau ek??

eyqaaman said...

sebenarnye ape bloglarian ni eh??ape bagusnyaa??

DiNaZ said...

memudahkan blogwalking n menaikkan trafic kita...ish banyak sangat bagusnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...