seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Wednesday, December 15, 2010

Dapat 1st AWARD!


Seumur hidup aku inilah kali pertama aku tau kalu berblog ada bagi award...
Terima kaseh pada Cik Jannah yang suka suki meng tag aku yang sangat la poyos dalam hal2 yang melibatkan soalan nie tapi disebabkan ada award so aku jawab soalan pon pejam mata jerr lah....ok...
Sebelum tu aku nak say thanks gak kat tuan tanah kedaung cik nadiazmin blogspot sebab bila aku pollow jerr dia automatik aku layak menempek award nie kat mana2 yang aku suka lam blog aku so terima kaseh daun keladi kalu ada buat lagi ok!!
soalan-soalannya:-
1. sejak bila korang mula berblogging?
- Aku mmg suka berblog dari aku sekolah lagik tapi masa aku sekolah aku suka menulis guna dairi...kemana aku pergi aku akan selalu bawak buku tu...n sampai lah dah ada tenet nie pon aku still bawak buku n notebook aku kemana aku pergi...Ada diapa2 nak terima wasiat lak?? hahaha....
2. mengapa korang berblogging?
- Pada aku apa yang aku lihat hari nie adalah kenangan untuk esok hari dan aku tak nak ia kekal hanya diingatan aku so bila aku tulis dalam blog or dairi so bila aku dh tua beranak cucu dan cicit aku nak diaorang tau betapa indahnya dunia yang sedang aku lalui dan hidup ini seperti pasang surutnya laut adakalanya ada suka ada dukanya....
3. korang selalu buat entry mengenai apa?
- Apa saja yang aku nampak..yang aku rasa menarik..yang aku rasa aku nak tulis so aku akan tulis...
- Biasanya bila aku duduk depan pc or depan notebook atau dengan dairi aku aku akan tulis mengikut naluri aku...aku x kira apa saja semua aku tulis...

4. suka blogwalking tak? nyatakan sebab. :D
- sejak kenal blog mmg la tersangat sika aku berblogwalking....
 sebab manusia nie takkan tahu apa yang akan terjadi pada masa hadapannya dan mereka selalunya tak mudan untuk meninggalkan sesebuah kenangan..dari situ aku jadikan pengajaran dan sempadan...
5. last question, apa pendapat korang mengenai saya (yang bagi korang award ni) ?
- Cik Jannah : Best gak dah la cute, comel pulak tu..pstt.... blog dia pon meriah jerr warna..mcm dia kot??
- Cik nadia : Lom kenal mesra lagik baru jer berkenal2lan...tp orgnya sangat murah ngan senyuman...auuwww...i like it!
Hurm.... dah lah soh jawab soalan dah tu soh lak tag lak kawan2... hurm apa pon aku tag gak la kawan2 blog aku...
So...silakan berpuas hati ok!

Ok lah cukup lah sampai cni aku nak pi makan sat hiuhiuh
http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com


6 comments:

Nurul Jannah said...

haha..thanks dinaz..best kan wat tag? hehe

aJa said...

eh2..aJa pon dpt?
hehe...
tq2..terharu.. :)

cikmuda said...

thanks... :D share the love.. follow u..

Ogy said...

ehh mama tak perasaann maam dpt tag ni...ok2..mama amek...esok mama publish ya,, :)

DiNaZ said...

Amik tau jangan buat2 tak amik lak...

Mag said...

wah!! tahniah... aish.. makan ja... entry sebelum ni pown makan.. hehe..

anyway.. blog anda menarik.. suka dan follow anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...