seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Wednesday, December 8, 2010

Suatu kebetulan...

Hidup nie kalau kita jadikan sesimple nya maka jadik lah ia simple...
Tapi jika kita merumitkan sesesuatu masalah kita pasti merasakan kerumitan itu....
Adakalanya ianya menjadi satu kebetulan...
Bila aku hampir jatuh aku berharap untuk segera bangun..
Bila aku hampir menangis aku berharap untuk segera ketawa
Apakah juga satu kebetulan?
Waktu aku rasa kau juga rasa....Apakah rasa itu?
Apakah suatu kebetulan juga?


Apakah aku terlalu bodoh? Atau aku terlalu naif dengan realiti kehidupan?
Suatu kebetulan aku menhela nafas yang sangat dalam...
Berfikir dalam-dalam....
Mencari maksud dan makna semua ini...
Cuba membetulkan kesalahan dan kesilapan...
Secara ataupun tidak....
Aku mengeluh dan menhela nafas yang maha dalam....lalu aku menghembus penuh kehampaan...
Mencari sebuah kebetulan yang berlaku dan sentiasa berlaku dalam hidup aku...
Namun......
Sesuatu yang tak pernah aku sangka akan selalu terjadi 
Dan aku masih bertanya lagi...
Apakah ianya suatu kebetulan??


2 comments:

LadyBird said...

adakah hidup ini suatu kebetulan kak?
bagi lady ia suatu perancangan yang amat teliti oleh pencipta kita..
Kita makhluknya diciptakan untuk merealitikan rancangan Dia.. kan akak?

DiNaZ said...

Terima kaseh lady...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...