seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Saturday, December 11, 2010

Senyum Jek nie..

Hari nie belajar sesuatu yang baru....

Syok wooo......

Selain dari belajar buat linkwithin yang telah di ajar oleh Cik Dni n En.Arol, ada benda baru lagik yang aku belajar...Bila dah tau benda tu so dapat satu pengatahuan yang baru so suka la gak...tu pon sebab kesilapan sendiri tapi dapat pelajaran dan pengajaran tu....

**********

Tadi sambil berFB aku siap bawak air satu cawan besar hahaha.....

Time minum time tu nak berFB sambil nak uruskan borang2 yang terbengkalai dah 3-4 hari nie... tangan merata jerr sekali....

Ooopppppsssss.........TING....!!

Tangan yang sibuk nie telah pon melanggar cawan yang berisikkan air batu.. tau2 air dah melambak atas Notebook aku nie..OMG /omg

Sepantas kilat aku off Notebook aku.. Adeh!!!....*****(perkataan menyumpah untuk diri sendiri)


Maka lalulah sang Along dengan teknik jalan PJK (Perut Jalan Kedepan) pisttt....sebab Along aku boroi hahahaha/wahaha sempat lagik kutuk owang aku nie huhuhu...

Dengan muka yang maha kesian nie aku pon mintak tlg dia untuk bukak Notebook aku...

Bukan aku x leh bukak sendiri tapi kalu aku bukak kang benda yang tak sepatut aku bukak kang aku bukakan jerr lagi haru...hiuhiuh....

Harap jerr belajar Network tapi bab bukak2 PC/CPU/KEYBOORD/NOTEBOOK/LAPTOP dan yang sama waktu dengannya sangatlah kantoi...pada aku susah dan tak ingat laa...lagi2 bab skrew mesti terlebih dan kadang2 kurang la pulak... /wahaha

Baru tau Nootbook aku nie bukak sangat lah senang sebab x pakai skrew..Alah...senang la tebarai lepas nie kalu terjatuh nie,...So....peringatan..jangan jatuhkan ok!

Aku siap keringkan pakai hair dryer lagik...

So setelah pasti ianya kering sekeringnya...so tada.....sekarang aku telah menggunakannya semula...hiuhiuh/wahaha

Lepas nie kena beli cam gini kalu nak bawak makan2 kat atas meja kot?


Atau carik stand mcm gini hiuhiuh..


Apa2 pon inilah pengajaran dan pelajaran yang aku dapat...

1- Kalau tak tau kita kena bertanya

2- Jangan bawak makanan or minuman atas meja yang ada dokumen penting atau barang2 elektrik mcm Notebook or handphon

so senyum jerr laaa ^_^

5 comments:

Adib said...

Alhamdulillah lappy tu xde rosak..

DiNaZ said...

hiuhiuh nasib x shoting kalu tak x pat la nak bernlog lagik....Amin

LadyBird said...

kesiannye kak..hihihi.. keyboard lady rosak dan terpaksa beli lain sebab hobi lady letak minuman atas meja :P.. hihihi..

DiNaZ said...

hiuhiu....lady sejak kejadian ini sis minum pakai bekas yang bertutup so bila terbaring bekas itu masih selamat dan tak terus tumpah pada du=okumen penting dan yang paling penting kat notebook kita....

DiNaZ said...

hiuhiu....lady sejak kejadian ini sis minum pakai bekas yang bertutup so bila terbaring bekas itu masih selamat dan tak terus tumpah pada du=okumen penting dan yang paling penting kat notebook kita....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...