seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, August 26, 2010

Tart oh Tart!

Lama gak aku tinggalkan blog nie....
Maklumlah aku agak bzz ckit.... so dh nk dekat2 raya nie ada jerr yang nak tempah kueh raya...hahah/wahaha
Aku tak buat banyak2 jenis cuma satu jenis jerk... aku buat kueh tart...kemahiran buat tart nie datangnya dari mak aku dan atas dorongan arwah Abah (semoga Arwah dicucuri rahnat..Amin)
Pandai banyak tu tak lah tapi alhamdulilah la ada la ckit ...buat2 bayar bil2 yang ada hiuhiuh/wahaha
Aku buat semua sendiri...
Dari inti....nenas tu kuparut ku toskan dan aku masak bersama gula...
Tepung ku uli dan ku bakar...
Akhirnya
Jadilah ia...
Tart yang aku warisi dari mak...
(sori gambar tak berapa cantik n fokus sangat sbb maklim la aku pakai camera murah aku(camera free) aku jumpa camera nie dh rosak so aku pomen2 then aku baling2 akhirnya boleh la pakai...nak beli mcm korang yang berjenama sony, segala bagai tu mma aku x mampu/wahaha)
ok lah kira ada nie kan??
masa nie baru sapu telur
nie dalam oven
Yum....Yum...
sori gambo x cantek!
Lam camera zoom nampak cantik dila upload mcm nie rupanya hahaha/wahaha
haha kasik tgk puas2 nie..
Akhirnya telah ku masukkan kedalam botol... siap untuk dijual..
100 biji RM 40
50 biji RM 20

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...