seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Friday, August 6, 2010

Akhirnya...

Setelah aku bersengkang mata untuk beberapa hari ini dengan bantuan yang tah aku tak lerr macam mana nak cakap....akhirnya aku berjaya mencipta sendiri blog aku walaupon aku terasa macam nak nangis...nak muntah..pening2 walaupon aku tak mengandung sebab aku bujang lagik tapi Alhamdulilah aku berjaya memuaskan hati aku yang nak sangat buat blog sendiri......
walau pon aku belajar tak lah pandai sangat (bukan x mampu) tapi sebab aku mmg tersgt lerr permalas tapi bila umur dah tua aku fikir aku pon nak macam owang lain gak.....aku nak ada blog sendiri dan yang pasti insyaallah blog kali nie akan aku pergunakan sebaik yang mungkin walaupon tak lerr berapa menarik kan?? tapi aku puas la hati walau pon ckit jerk ahakzzz......
aku bukak blog nie sebab aku nak blog yang boleh aku ceritakan apa saja tentang kehidupan aku dan tentu sekali untuk seseorang insan yang aku sayang selama hampir 12 Tahun.... Fakhruddin Zakaria. sebab aku kat Melaka dan dia pula di Terengganu....
sekurangnya dia tau akan rutin aku setelah hampir 12 Tahun kami berhubung.....semoga aku,keluarga aku, dia, akan sentiasa menjadi pendorong untuk aku terus bersemangat dan lebih dan berjaya.....
untuk Maa, Abang,Ipon,C.t = sesungguhnya aku sayang sangat2 pada kalian termasuk C.t Pink(bini Abg aku) dan Intan (anak Abg aku) kasih ku sebagai saudara dan anak tak akan putus sampai bila2....dan buat Arwah Abah yang amat aku cintai...ku doakan agar dikau dirahmati dan dicucuri rahmatnya...pesanan mu tak mungkin ku lupa sampai bila2...
Kaulah keluarga yang ku  sayangi..
Intan yang sangat disayangi semua..
Kaulah cinta hati ku...

semoga dengan adanya blog ini dapat mengeratkan kembali keluarga kita dan kita bisa bersama dan terus bersama selamanya....
juka ada kesalahan pada blog ini aku haram dimaafkan sbb aku pon masih terlalu baru tuk semua ini tapi aku akan berusaha untuk yang terbaik


mUcH loVe BeBeH!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...