seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Sunday, August 15, 2010

Shawl Oh Shawl

2 3 ari nie agak pack.Buzy arr ckit... 
So tak lerr bukak blog nie. 
Ari tu pi jejalan ngan my sepupu.. jalan punya jalan punya jalan then jumpa lerr satu kedai so aku terbeli ini... aku terbeli tapi sepupu aku yang bayo kekeke/wahaha
nie pic gelap ckit 
ish nie terang lerr pulok...
So aku n sepupu aku terus jalan dan jalan dan jalan dari satu kedai ke satu kedai yang lain. Jenjalan bagai nak rak sekali tgk jam tak tangan erk..../omg dah pukol 12.00 thg mlm.../omg Gila dah lama x kuar sekali kuar mcm x mo balik lerr pulok... /dignose
mcm mana pon mmg best arr siap teros pi sahur lagik kih..kih../wahaha
sampai umah aku on line segala bagai n then terus temankan Maa aku bersahur...aku tgk jerr lerr x mamam pon...
wit my cousin..
muah luv u!

3 comments:

cik helena said...

terbeli tu cikhel suka.sepupu tu terbayar ke?aha

DiNaZ said...

sekarang kalu nk beli belah cikhel mesti ada istilah baru =ter..... ahakzz....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

rindu sepahit kopi rasanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...