seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Wednesday, August 18, 2010

Kak NaNa

Hi/hihi
Pernah tak korang rasa rindu sesangat pada sowang kawan korang tu? Dulu aku dok cybejaya..dok ngan makcik aku..Thanks Makcik Dona sebab tumpangkan aku untuk sekian lamanya... And kat umah Makcik aku tu ada sowang pembantu nama dia NaNa./dignose
So dia lah yang jadik kawan aku merangkap amik aku....balik dari keje (makcik pon ada) sebabnya aku nie tak pandai bawak keta n moto...arap jew badan besa tp hati kecik nak mampuih....hiuhiuh...=))(sedo dirik)/blush
Satu aku suka Kak Nana nie dia seowang yang pandai amik hati, mengambil berat...n selalu nasihatkan aku n banyak bagi pendapat disaat aku kebuntuan dan tak tau nak buat apa.../nobigdeal 
Dia gak seowang yang happy go bini haha...=)) mmg ceria lah kalu bersama dia. Kalu nak cerita tentang kerajinan memang lerr tersangat rajin sbab aku nie sangat lazy hiuhiuh.../wahaha 
Cuma bila dia balik indon aku lost contect ngan dia../no Dan aku tersangat rindu nak dengar dia bercerita...rindu nak dengar dia ketawa sesama ngan Makcik...Jejalan sesama..dan banyak arr lagik...Pendek kata aku mmg sangat windo kat dia...windoonya...../XD
Me & Kak NaNa :D
nie Makcik Dona & Anaknya Nabila.:D
Aku sangat beruntung tapi tak tau diuntung...sebab owang dah bg aku tinggal ngan diaowang belanja makan bawak aku jejalan bagi aku tpt tido yang sangat selesa.. Ribuan terima kasih makcik..../sweat 
Mungkin aku tak dapat balas jasa Makcik aku tu tapi biarlah Allah yang membalas dan aku sentiasa doakan agar keluarga makcik n kak nana sentiasa dilimpahi rahmat dan diberkati-Nya...Amin..
/bye/bye/bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...