seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, August 12, 2010

ApA pErasAAn koRAng!

Hmmm...... /hmm hari nie aku x nk cerita bebenda yang mengarut segala bagai nie... cuma aku nak ceritakan semuanya tentang aku...hanya aku... walaupon nanti akan adanya watak2 lain tapi ini kisah aku....
Apa perasaan korang la?? kalu korang baca blog aku nie... apa perasaan korang kalu korang just cuma ada 3 beradik aja, then atas seowang abang/kakak, bawah korang adik lelaki/adik perempuan....senang cerita korang anak yang paling tengah..
Apa rasanya kalu pulak korang kehilangan ayah yang sangat friendly ngan keluarga...Then umo korang adik beradik dah melepasi peringkat umur 23thn?
Dan apa perasaan korang bila mak korang pulak mmg tak pernah bekerja. Sedangkan korang memasing makan pon x cukup or bahasa kesatnya makan sendiri pon x lepas lagik? /hmm
/omg OMG!.....
Tentu korang terkejut sehingga terbeliak mata kan? /omg
Dah la tu korang pulak mmg tak ada masa depan sendiri...tak tau nak buat apa dengan kehidupan korang yang seterusnya...angan2 pulak just angan2 taik ayam.... /nobigdeal
Apa rasanya bila korang nak ubah sesuatu tapi korang tak mampu sbb korang kurang yakin ngan diri korang...even ada banyak idea pon korang just bersungguh bila minggu yang pertama jerk lepas masuk minggu kedua dan seterusnya korang fadeup sendiri...semua x menjadi n rasa korang nie nothing n tak ada langsung semangat dalam diri korang /nobigdeal
N paling utama korang rasa la... sama tak apa yang korang rasa macam yang aku rasa? /sweat
Apa yang bakal aku cerita di waktu yang lain pasti ada yang ckp aku bodoh,bangang dan sebagainya..
Bukan aku sengaja nak bukak pekung sendiri tapi aku nak korang bukak mata jangan jadik macam aku yang tak ada apa2 dalam usia 29 thn dan kalu ada cita2 terus lah mencapainya jangan disiakan dan sayangilah keluarga korang dan bantulah diri untuk memajukan keluarga agar selalu harmoni dan bahagia.... Jangan jadik mcm aku....im got nothing wit my life! even until now im still try to change everything /no will i still have time to change? i cannot imagin.... owh gosh!..... /blur
hurm.... /hmm kalu ikut hati mmg malam nie banyak yang aku nak cerita tapi..sok pagi nak bangun sahur....so aku nak beransur lerr dulu...nak tau apa terjadik ngan aku?... Tuuunnngggguuuuuu!!!! ok lah salam sayang dari aku! muah... XOXO /XD
/bye /bye /bye /bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...