seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Wednesday, August 11, 2010

Salam Ramadhan Al-Mubbarak

LaMa sUdaH iA menYePi...
kINi iA mUNcuL kemBAli...
bERsaMa CahAya nUr iLahI...
iTulAh raMadHan aL mUbAraK yAng diBerkAti...
sELamAt menJalAni iBadAh pUaSa...

gitu lah gamaknya bila nak puasa sms pon tak henti2 memberi ucapan selamat dan sebagainya. Petang tadi aku topup 10 hengget... alah biasa lerr aku nie bukan lah owang yang senang nak topup selalu dan banyak..lagi pon hp aku kredit utk msg or call :

Maa - (Mak Aku)
Hero/Din - (Laling Aku)
Abang - (Along Aku)
Ipon - (Adeq Aku)
    Itu yang penting...tak bermaksud yang aku tak tulis nie aku x cll owang langsung ada tapi sangat2 jarang. Kalu sms insyallah aku selalu...hikhik... /wahaha Berbalik pada cerita tadi... lepas topup aku pon balas laa msg2 yang masuk tu....10 minit kemudian ada 206 msg lagik aku tak sempat balas sebabnya budjet yg ciput tu....hiuhiuhiuh.. /wahaha senang cerita kredit abis... /wahaha 
    untuk semua umat islam... selamat berpuasa..jangan ponteng puasa tau! buat hero selamat berpuasa! cyg sgt2 kat awk!..

    calo! /bye
    mUch LovE bEbEh

    No comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...