seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Wednesday, September 1, 2010

Bila nak Kahwen??

Bila kau nak nak kahwen?.....Kau bila lagik??....Kau tak rasa nak kahwen ke??.....Sampai bila kau nak membujang?, kahwen lee..... bla..bla...bla..../dignose

Ape korang pernah ditanya dengan soalan ini??
Korang pernah menghadapi soalan2 sebegini??/hmm

Aku tau ramai kat luar sana pernah melalui dan menghadapi soalan2 mcm ini...dan aku? Aku tak pernah terkecuali untuk menghadapi soalan sesusah dan lebih susah dari soalan masa nk amik SPM or Master segala bagai tu..

Apa lah diaorang nie?? tanya soalan segala bagai mcm nie?? Amik berat ke diaowang nie kat kita or saja nk bg tau yang kita nie dh capai gred (Andartut....)/wahaha

Apa yang pasti sekarang ialah jawapan bagi soalan tadi..../hmm
Nk bagi jawapan apa ek?? 
pk...punya pk..punya pk...punya pk....../hmm

Ninoninonino.........../no

Maka masuklah kita lam wad sakit jiwa..... tu la pk sangat kn??/no /wahaha

Yang pastinya kalu owang tanya aku aku pasti jawab dengan baik (Baik sangat la tu???/wahaha)

Hidup, Mati, Jodoh, dan Pertemuan kita di bumi Allah ini.... semuanya telah tertulis dan hanya Allah sahaja yang tahu sampai bila kita hidup, bila kita mati, bagaimanakah kita menemui ajal dan siapakah jodoh serta dengan siapa akan kita dipertemukan...

Hanya Dia yang tahu.... kita hanya merancang dan Tuhanlah yang akan menentukan....InsyaAllah....^:)^ Amin.

So aku lak tanya korang... Agak2 korang laaa.... Apa pulak jawapan korang?? /blush

/XD/bye/bye/bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...