seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, May 31, 2012

Hati ku untuk mu..


Hari nie ikot Along ngan Adik gi kedai motor. Mak amikkan Along motor... 
Selalunya mak akan ajak aku ke mana dia pergi tapi sebelum2 nie mak ajak aku ke kedai motor aku bagi banyak alasan...

Hari nie mak ngan makcik dona ke KL..

Terpaksa ikut gak Along ngan Adik ke kedai motor.. Hurm.... Nie yang aku x nie...

Tetiba..... 
Aku terpandang dia... Alahai kenapa la dia bertenggek kat depan kedai nie??
Aku cuba tak pandang ke arah nya...
Aku cuma jeling ckit2 kat dia... Dia membalas jelingan aku.. 
Aduh...nak buat macam mana nie... Dia dah panggil2 aku nie..
Puas aku bermonolog dengan diri aku sendiri akhirnya aku kuatkan hati untuk berdepan dengan dia... Kali ini aku takkan cair lagik...
Makin lama makin dekat.. Ada satu perasaan yang kuat sehingga aku tak mampu nak menahan nya lagik... Damm!!!......

"....Alahai......apasal ko ada je kat cni???..." Kata aku depan dia.

"Kau tau tak aku betul2 suka kat kau..." Akhirnya aku mengaku...

Senyap...

Aku pejam mata lalu menyentuh tubuhnya.... Bergetar hati ku bila menyentuh tubuhnya...

Kemudian...

"Ngah....ko kenapa?...." Along menghampiri dan bertanya.

"Aku malas nak ke kedai motor nie pasal nie lah...." aku tunjuk motor idaman hati aku pada Along....

"Nanti la...." kata along..

Tak tahan nak tgglkan dia lagi...

Kau idaman hati ku....






Sabar yerr sayang duit tak mengizinkan lagik untuk kita bersama...

Waaaaaaaaa.... rindu kat diaaa.........



Semangkok Kata:
Hari Lahir aku dah dekat... Ada tak siapa2 nak hadiahkan aku motor nie?? :-)
(Ada hati nak motor lesen motor pon x dek..apa daaaaa....)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...