seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Sunday, May 13, 2012

Gelang Manik


Salam pembaca..

Hari tu aku tolong Mokteh aku buat gelang tangan sumbangan untuk pengadil yang dating membuat pemeriksaan Kampung tercantik…erm aku tak pasti kampong tercantik or Desa ku cantik…. Erm…apa2 lah yek….

So kena la buat dalam 10 utas gelang tangan untuk 10 orang pengadil yang akan bertandang ke Kampung Ayer Merbau minggu lepas.

Hari nie disebabkan order semua dah siap dan ada sedikit kelapangan si aku tulis blog n nak la tunjuk ckit separuh gelang yang masih dalam proses pembuatan… sebab separuh darinya dah pon selamat sampai ke tangan Mokteh aku…

Jom sama2 tengok… buat2 cuci mata J











Cantikkan?? Hiuhiuhiuh……
(Masuk bakul angkat sendiri)





Semangkok Kata
Asyik buatkan untuk orang jerr kan?? aku sendiri bila yek??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...