seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Tuesday, May 22, 2012

Felt Ucapan Part 1


Salam pembaca semua…

Aku suka permulaan n3 aku dimulakan dengan salam kepada semua yang sudi bertandang membaca n3 aku yang tak lah berapa seronok kan??

Aku doakan semoga teman2 semua sihat dan gembira selalu…

Beberapa bulan nie aku memang sangat sibuk walaupon bukan lah sesibuk korang yang berkerjaya serta punyai bisnes sendiri kan??..

Bisnes korang sekali masuk ratus riban aku lak ciput walaupon tak sekali masuk tapi aku bersyukur…sebab ianya berpanjangan..

Sekarang nie tengah buat Felt Ucapan yang mana aku hanya menjual murah untuk sekeping Felt Ucapan tersebut dengan harga RM2.50 sekeping kepada budak2 sekolan yang ingin member ucapan tersebut sempena hari IBU dan hari GURU. 








Alhamdulilah syukur pada Ilahi memberi aku rezeki yang tak pernah putus… Malah aku berniat nak terukkan sehingga aku benar2 dapat berdiri dengah hasil rezeki aku sendiri.

Kalau aku tak tau aku anak carik ilmu biar aku berusaha sendiri…mungkin aku tak sepandai mana tapi aku punya keinginan macam orang lain aku nak punya sebuah perniagaan yang boleh menyenangkan aku satu hari ini dan aku nampak inilah minat aku malah selama 2 tahun ini aku belum pernah rasa jemu akannya…

Semoga aku tak kan pernah jemu dan aku harap dengan tulang empat kerat inilah yang bias merubah kehidupan aku satu hari nanti…




Semangkok Kata:
Semoga aku diberi rezeki yang berpanjangan Amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...