seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Friday, May 25, 2012

Abang PosLaju


Hari nie dok depan umah tunggu abang Poslaju lagik…
Tunggu punya tunggu sampailah abang Poslaju tu hantar barang aku…
Sampai dia(abg Poslaju) tu dah kenal aku dah dari jauh dah panggil aku dengan nama penuh yang tertera kat bungkusan aku tu..
Kali nie abang Poslaju siap cakap wah banyak beli kali nie?? Aku tersingai mcm hari2 selalu dia hantar barang aku tanpa berkata sepatah pon.. Lepas sain aku terus sambut barang dan cakap terima kasih daun keladi… sampaikan abg poslaju tu cakap laa… sama2 lain kali order la online lagik boleh sy hantar selalu….
J Aku terus masuk ke dalam lalu membuka berang yang aku pesan tempoh hari… Hurm… puas..puas hati aku dapat gak beli barang2 supply keychain aku.. tak ada lah aku dok melangak jerr pasal barang tak ada…hahaha
Termenung jap……
Amik buku…
Check dulu barang yang di order… takut ada terlebih atau terkurang jerr sebab barang yang di order nie memang nak pakai sangat..
Ok check! (semua barang ada)
So proses menyusun barang ke tempatnya agar nak carik pon senang ckit dah la meja menjahit nie penuh ngan segala datuk nenek benang adoi ai…penin aku hari nie kemas petang dah berkumbah dah…tak pernah nak tersusun betul la barang2 aku nie…
Mak lak dok bebel jerr kata aku tak pandai kemas…
Tapi bila kemas mesti tak tahan lama petang jerr dah berkumbah dah…haiyaaa…. Soli la maaa kalau nak tgk aku berkemas tahan lama jangan kasik aku duduk kat tpt nie…comform aku x kan semakkan meja hahahaha…. 

Aku malas nak amik gambo so pinjam kat cik google jerr lah

Hasil curik dari Cik Google

Thanks Cik Google




Semangkok Kata :
Nak buat apa yerr??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...