seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, May 31, 2012

Lama Sangat

Lama sangat....

Kalaupon aku update blog aku tapi pengunjung yang datang semakin lama semakin berkurangan...
Dan aku rasa blog aku mmg tak menarik sebab aku memang bukan orang yang punya cerita menarik kejap ke I-City, London kerr cerita bagai bidadari semua orang suka dan bila baca semua orang akan terpegun....

Aku disini kerana aku adalah diri aku.. pengalaman yang banyak mengajar aku tentang apa yang dinamakan hidup dari memerhati aku belajar untuk lebih dewasa...

Apakah aku harus mematikan blog ini??

Sekarang aku masih menimbang apakah aku harus atau tidak... 

Kalau ikutkan hati aku memang suka menulis walaupon tiada penginjung yang membaca...
Entah lah aku pon tak pasti.....

Semangkok Kata:
Bila fikir balik bagus gak ibarat mcm dairi lak tak ada siapa yang baca kihkihkih....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...