seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Saturday, March 29, 2014

Sembang kosong jerr...

Cak!...Cak!! Muahh....

Assalamualaikum.... Wah...Sekarang bukan main rajin aku berN3 kn??

Tak ada lah nak cerita apa sangat... Hari nie pon keluar gi Tesco Melaka. beli barang dapur ckit pas tu dok lepak kat Food Court Tesco. 
Yang menghairankan tu kat tesco orang sentiasa ramai tak kira masa. Time gaji pon orang ramai kalau time gaji jangan cakap la mmg sentiasa ramai jerr la...
Aku ngan mak memang suka lepak kat tesco salah satu sebab suka lepak kat sana ialah makan kat sana sedap2 dah tu tak la mahal mana...

Ok n3 kali nie aku malas nak sediakan gambo..bukan apa sebenarnya hp aku masuk sepital...biasalah org ganas pakai hp kn??

Erk....ok lah lain kali aku update lg n3 aku ek..mak pon dh ajak balik nie....
Daaa......



Semangkok Kata:
N3 tah apa2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...