seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Wednesday, March 12, 2014

Harapan dan Doa MH370


Salam pembaca sekalian....

Sebagai rakyat Malaysia aku turut merasakan kehilangan pesawat terbabit....

Yang boleh aku buat selain mendoakan agar pesawat MH370 dijumpai dalam masa terdekat ini. Bukan apa sakit mata dan telinga mendengar pelbagai andaian yang bukan2 tentang misteri Pesawat MH370 ini..

Takziah buat keluarga yang terbabit... Semoga misteri kehilangan nya akan terjawab dalam masa terdekat ini... Malah semoga semua yang terbabit banyak2kanlah berdoa dan bersabar dengan apa pon yang berlaku...


Semoa kita sama2 mendapat hikmahnya... Ya Allah kau tunjukkan lah dimana pesawat MH370 agar kesedihan serta misteri tentang kehilangan pesawat MH370 terjawab...

Aku sebagai aku turut merasakan kesedihan yang dialami oleh waris2 penumpang pesawat MH370 ini..

Sama2 lah kita berdoa dan jangan cuma mencari publisiti murah sedangkan kita tak tahu kesahihannya.... Janganlah kawan2 menuding jari dan bercakap yang bukan2 tentang penumpang pesawat MH370.. Fahamilah perasaan keluarga mereka....

insyaAllah kita pasti akan menemuinya...



Semangkok Kata:
Hari2 hadap tb nk tau perkembangan mh370 ^___^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...