seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Wednesday, March 19, 2014

Bantal Hijau lagik!!

Hey semua... 

Assalammualaikum......

Kali nie nak tunjuk bantal yang ditempah oleh sepupu aku sendiri untuk adik iparnya yang telah pon berumah tanggan.. 
Sebabnya aku pon post n3 nie pon dah lambat beberapa bulan almaklum lah aku tak ada tenet nak berblog nie kalau dulu note book ada so boleh gak g mcd kerr kn?? 

Nie bila note book dah rosak memang dah tak boleh buat apa2 la... Kena la tunggu ada komputer nie ada internet barulah aku boleh update n3-n3 aku yang melambak tertangguh nie...

Dah... jom kita layan bantal dan gambar pengantin 



ini pulak pengantinnya..

Pengantin bersama aku yang cumil nie..ngeee...

Pengantin bersama en.suami

pengantin bersama aku ngeee...

Pengantin tukar baju aku pon tukar baju amacam??


Aku bersama sepupu aku yang menempah bantal pengantin dan bersama mak pengantin...

Apa pon terima kasih yerr sepupu sebab percaya dan sudi tempah dengan aku...

^__^

 Buat adik ipar sepupu ku

Bahariah dan Azri... Selamat pengantin baru...
Tahniah...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...