seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Monday, March 17, 2014

Hampa..

Assalamualaikum....

N3 kali nie nak bagi tau rasa hampa sebab tak dapat nak siapkan bantal yang di tempah last minute. Sy dah Aku bukan marah tapi aku dah banyak kali bagi tau kalau nak tempah jangan bg aku masa yang sangat suntuk. 

Buatlah tempahan 2 minggu lebih awal supawa tempahan korang aku boleh buat dengan kemas..

Nama si penempah kalau tak silap aku Ina. Sy mintak maaf sebab tempahan bantal awk agak menghampakan dan agak tak kemas...

Bila sy dah hantar sy rasa menyesal sebab bantal tak cantik dan kemas. Rasa macam nak ambil balik jerr bantal tersebut....

Maaf sesangat sebab bantal tu buruk...


Sy mmg rasa tak puas hati dengan kerja sy kalau awk baca n3 sy sy harap awk dpt hubungi sy 0196308894 dengan segera sbb sy ada sesuatu offer untuk awk..

Terima kasih sebab pilih sy utk membuat tempahan.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...