seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Tuesday, March 8, 2011

Wan Tan Mee! (Versi tak ada mood!)

Dua tiga hari nie aku mmg hilang mood dam sememangnya aku tak buat apa2 pon kat umah sebab aku mmg x ada mood


Tah kemana lah mood aku tu gi kan?? aku pon tak tau lah...

Hati dan perasaan alu mcm boring n mmg x ada mood dan sangat tak ada mood nak denga HHfm. pon aku hilang mood...

Nak menjahit lagi lah...

Tapi sejak dari hari aku kehilangan MOOD tu ada satu rasa yang sampai sekarang masih tak kesampaian....

Aku teringin nak

-

-

-

-

-

~ M.A.K.A.N ~


*



**




***




****




*****




******




*******




********




*********




**********



Wantan Mee!
OMG!
My Favorite!





Semangkuk Kata :

Mood x ada makan punya pasal mood aada pulak hiuhiuh......
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...