seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, March 3, 2011

Aku

Hari nie aku nak cerita pasal n..

Cuma baru2 nie ada yang tanya dan ada yang ckp kejap pakai nama tu kejap nama ini yang mana satu sebenarnya nama aku...

Mintak maaf banyak2 kalau aku nie pakai banyak sangat nama so kat sini aku nak bagi tau kenapa nama itu aku pilih dan aku pakai.. Dan sebelum tu aku nak bagi tau nama aku yang sebenar ok....
( eh...korang tak nak tau?? alah...meh aku bagi tau kang nanti tertanya2 lak kan apasal aku pakai nama sekian2 nie.....,apa?? x nak gak?? haaa kalau x nak x perr lah aku just nak bagi tau siapa yang nak tau jerk...)


O_nell26 / onell / nell
Nama nie aku pakai sempena add mail aku under yahoo....
Kat YM(yahoo mesangger) dalam room aku biasa pakai nama nie dan kawan2 under YM semua akan memanggil aku dengan nama2 nie so kalau korang cll aku kat umah pon kalau korang panggil aku dengan nama nie aku akan detec korang sebagai kawan2 YM aku....

Inilah nama yang aku pakai sejak aku tingkatan 4 tapi aku tak pakai nama tu kat sekolah...nak mampus kang ada yang kata aku lupa asal usul lak kan?? Dan nama onell nie semakin hangat sehangat cik ct nurhaliza dulu tu sekitar tahun 2000 ke 2003 kalau x silap aku laa....sebab masa tu tengah hot layan YM saMpai lebam tak hingat nak tido(padahal sok ada kelas hahahah....)


DiNaZ
Nama nie aku pakai kat Blog jerr sempena nama aku ngan seseorang yang pernah aku sayanh. Din+Naz=DiNaZ
Aku bukak blog nie sebenarnya aku nak dia yang jauh kat terengganu tu selalu tau apa yang aku buat dan tentang rindu aku pada dia...Tapi.... Ada kisah di sebalik nya... Aku redha...mungkin dia bukan jodoh yang baik untukku... Just smile `(*∩_∩*)′ o sekarang blog nie kalau yang pasal2 rindu tu ada tapi sekali tak sekala..Tapi blog nie lebih kepada tentang aku..Sebab aku adalah aku yang tak akan jadi orang lain...

Aku terpaksa lupakan rasa cinta yang pernah aku baja dan jaga selama 12tahun.. 
Sedih?? 

Hati aku dah tertutup hingga bertahun lamanya.. Hinggalah aku berjumpa dengan En.Tunang sekarang...

Alhamdulillah....semoga dialah jodoh yg terbaik untuk aku...Aminnn....



Nazariah Mohd Murad
Tentu korang perasan link add blog aku... nazariahmohdmurad.blogspot.com Kenapa aku pakai nama nie?? sebab aku nak pakai blog nie sampai aku tak mampu lagi bercerita apa saja tentang aku..tentang apa yang ada di sekeliling aku dan yang berlaku disekitar aku....Itu nama penuh aku..nama dalam kad pengenalan aku...Dan nama ni gak aku guna dalam FB(FaceBook) sebabnya aku nak cari kawan2 lama aku masa aku duduk kat Wilayah Persekutuan Labuan, Lumut Perak dan kawan2 aku masa sekolah2 dulu.. Maklum lah Arwah abah aku dulu kan Navy dok lerr berpindah randah kejenya....hahahaa.....

Tapi itulah sebahagian dari kenangan hidup aku..perjalanan hidup aku adalah aku


So mintak maaf lah kalau korang pening dengan nama2 tersebut....Al-maklum lah yang buruk itu datangnya dari aku sendiri dan yang baik itu datangnya dari Allah SWT...

Hahaha.....aku bubuh gambo sebab tak nak korang buhsan baca jerk kan?? so ada gambo tak la korang buhsan sangat yerr tak??


Last... Aria..
Inilah nama aku sekarang dn mungkin sampai akhir hayat aku...
Aku tetap dinaz yang sama cuma yg berbeza aku sudah bertunang.. Dengan nama ini jugalah aku kenal tunang aku... Dari nama ini lah aku jumpa kawan2 lama aku dn dr nama ini jugalah aku temui cinta sejati ku...

Apa pon setiap nama yang aku pakai ada sebab aku tukar... Dn nama aria ini demi manjaga hati en.tunang aku...semoga dia menjadi imam dalam tiap solat ku...menjadi teman dn sahabat tika aku gembira dn sedih...

Semoga dengan nama terakhir ini aku mampu mencari kebahagiaan yang selama ini x pernah aku temui... Korang boleh panggil aku dgn nama2 ini tapi biarlah mulai saat ini Aria hanya dihati korang semua....

Salam sayang dari 
O_nell26
Onell
nell
Dinaz
Nazariahmohdmurad
Aria
(6 nama hanya ARIA bertahta dihati


Semangkuk Kata:
Kenapa tak ada gambo aku nie?? hurm...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...