seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Tuesday, March 1, 2011

Jauhnya nama aku?? 410

Bz sangat sampaikan nak update n3 pon dah x ada masa leka ngan menjahit sebab bebidak nie buat tempahan tiap2 hari ada walaupon sehari cula 1 ke dua barang yang diaorang nak....

Ingat tak hari tu aku ada menyertai GEGAR 1000 BOLG yang dianjurkan oleh BEN ASHAARI

Serius aku mmg tengan bz sebab banyak tempahan....Nak check nama pon tak sempat apatah lagi nak berblogwalking nie kan tapi alhamdulilah siapa2 yang menjengah blog aku dan tggalkan jejak aku akan terus zook ke blog korang walaupon aku terpaksa buat subuh2 pagi demi menjaga hari mereka2 yang sudi bertandang ke blog aku...Terima kasik yek...

Ok berbalik dengan pernyertaan aku tu hari nie baru lah aku berjaya menebusi sasaran untuk meng check nama di senarai manakah nama aku diletakkan....

check punya check .....erk....Nama aku disenarai 410 Jauh tu....

ok start esok aku akan jalankan misi aku menerjah blog2 korang yang telah senarai (erk...1000 blog) harap aku akan berjaya menyinggah sambil blogwalking serta pollow sekali kat blog korang yek....n yang datang singgah cni terima kasih walaupon korang tak pollow aku tapi kunjungan korang amat aku hargai...Terima kasih banyak2 yek.....

Untuk mereka yang masih belum check nama korang just klik cni untuk melihan senarai nama korang yek...

ok lah aku nak sambung blogwalking sat sebelum mandi dan sambung menjahit :)

Thanks Ben sebab dengan ini boleh la aku ikut turutan nak pi blogwalking n thanks agin sebab senaraikan nama aku kat blog kau...!

sayang korang semua!





Semangkuk Kata:

Teringin nak popular macam bloger2 otai sumer..mcm best jerk jadik terkenal nie kan?kan?? hahhaaa.... *perasan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...