seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Monday, April 4, 2011

:-) Tabahlah wahai kawan :)

Assalamualikum semua..... :) /hihi

Semalam aku keluar dengan Mizz Z.....
sebenarnya dah hampir setahun dia menghilangkan diri dan disebabka dia kerja dan dia sangat busy so aku sebagai kawan hanya mengirim sms sebagai peganti diri untuk bertanya kabar berita dia...

So sebelum ni aku dapat berita yang dia tak berapa sihat dan ada masalah... Bila aku tanya dia cuma bagi tau nanti bila dia ada masa dia akan ceritakan pada aku....
Masa tu aku cuma agak yang dia dah berteman n nanti kalau dia datang jumpa aku dia akan hantar kad untuk aku (mihahaha itu adalah tanggapan pertama aku) /wahaha

Suka2 aku jerk kan nak beranggapan mcm tu kat Mizz Z yang maha aku rindukan.... So pernantian terjawab gak bila dia call n ajak aku keluar sama2....

Bila dia amik aku kat umah jer aku agak terkezut.... (....erm....pipi Mizz Z mcm ada isi ckit...) tu kata dalam hati lah nak *aku nya pipi isi banyak sibuk lak aku jaga tepi kain owang mihahaha....

Dalam kereta aku ckp "....Mizz Z muka nampak berisi senang hati nampak??..... *eh..nie pertanyaan keh??

Mizz Z jwb "........aku banyak masalah nie pon berat aku dah tak normal tau....."

*ok aku berat 90+++ ok jerk??

Mizz Z pulak dari sekolah berat 42kg sampai laa dh umo 30-an niedah naik 7kg dia ckp berat dah tak normal?? /nobigdeal
*berat aku mcm mana?? nie maha x normal la nie mihahaha....(ada aku kesah?? aku happy maaa..... :) )

So terjadik lah luah meluahkan rasa yang selama nie Mizz Z pendam...dan maaf aku tak boleh cerita kat sini sebab ia peribadi *ok umo dan berat tu hanya rekaan semata2 ;p silakan percaya!! wahaha

Apa pon hari nie aku gembira sebab akhirnya dapat gak keluar dengan BBF aku Mizz Z yang sangat aku sayangi.....

*walaupon tertunggu2 lah gak mana lah tau dia nak bagi kad jemputan kerr kan?? /dignose

Apa pon aku doakan Mizz Z dapat selesaikan masalah yang dihadapinya sekarang nie..../please

By the way sebelum sampai rumah ada reques dari Mizz Z /hmm

Mizz Z nak aku turunkan berat ckit....Help me!!! korang ada cadangan tak dari aspek permakanan dan yang sama waktu dengannya?? erm....rasa2 mcm x sanggup jerr nak tinggalkan makanan-makanan yang sedap2 tu /no

So any nasihat amat diperlukan disini /please /please /please





Semangkuk Kata :

Nak kena turunkan berat badan nie macam ssh jerk :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...