seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Tuesday, April 5, 2011

Luahan Hati

Mengapa adakala kita sukar untuk mempercayai akan keikhlasan sesebuag perkenalan baru? 

Dan mengapa pula perkenalan jarak jauh ini sukar untuk kita percayai? 

Aku?....

Aku tak mampu menilai sesebuah perkenalan itu malah ada kalanya aku berkeja keras mahu mengenali dia lebih dari teman2nya..

Kadang kala kita kecewa dengan apa yang kita cari...

Walau ia berbeza dengan apa yang kita cari tapi pada aku kita harus menghargai setiap permulaan itu kerana dari permulaan itu pasti ada akhirnya dan semua itu mengajar aku erti kehidupan dan lumrah manusia...





Semangkuk Kata :

Kita tak boleh cari yang terbaik untuk kita dan kita juga kadang kala x boleh kadi yang terbaik untuk mereka.... Aku???? (menarik nafas dalam2 lalu melepaskannya....)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...