seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Wednesday, February 13, 2013

Bunga tangan buat si adik tersayang

salam pembaca yang setia.. 

Baru² nie si adik telah melangsungkan perkahwinannya.... Alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar dan sekali lafaz si adik telahpon bergelar isteri orang.. nak cerita panjang² swkarang dh kol 3.20am... em apa pon aku nak ucapkan tahniah dan selamat pengantin baru semoga cekal menghadapi dunia dn alam baru dalam hidup mu wahai adik..

Jutaan terima kasih buat... AMEER IBRAHIM SEKEUARGA, NOR AISYAH AMEER SEKELUARGA, KATIJAH AMEER SEKELUARGA, ABD. RAHMAN IBRAHIM SEKELUARGA, ADNAN IBRAHIM SEKELUARGA,NOOR AINI IBRAHIM SEKELUARGA, MOHD YUSOF IBRAHIM SEKELUARGA, NOOR AISYAH IBRAHIM SEKELUARGA... Tak lupa sepupu² aku NOOR ILYANI AHMAD YANI, NOOR EZANI AHMAD YANI, AMNIZAM AMRAN, ADLINA ADNAN, NORAINI ABDULLAH dan ramai lagi yang mmg sentiasa sibuk kat dapur dn balai melayan karenah pengantin dan keluarga sebelah lelaki...Korang semua mmg best...kalau x ada korang pasti majlis akan hambar
 dan sunyi tanpa gurau senda korang..Aku takkan lupa jasa baik korang pada keluarga aku...dn hanya ALLAH sahajalah yang dapat membalasnya...Aku sekeluarga doakan kalian semua dipanjangkan umur dn dimurahkan rezekinya.....

Sayang korang ketat² n x mau lepas dh....

jom layan gambar, hand buquat, bunga telur hasil kerja tangan aku....














No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...