seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Tuesday, February 26, 2013

Hand Bouquet-Purple n Green

Salam Pembaca yang di sayangi lagi setia..

Hari nie aku nak ajak korang semua usha bunga tangan yang diorder oleh bakal pengantin dari kota tinggi...
Apa pon...

Sebelum tu aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada pengantin sebab beri kepercayaan pada aku untuk buat bunga tangan yang ada 2 gabungan purple dn hijau cair..

Bunga nie aku buat guna 3 gabungan warna purple cair, purple dan hijau cair. Alhamdulilah dalam masa 2 hari aku berjaya menyiapkan bunga ini dengan sempurna..

Semoga dengan adanya bunga tangan ini bertambah manis si pengantin di pelamin nanti... Selamat pengantin baru buat Nur Hazarita dari Kota Tinggi,Johor...
Semoga jodoh mu berkekalan hingga ke anak cucu...Amin...

Ok jom layam gambar yang telah di ambil dengan camera hp aje..
So kalau agak kabur maaf sesangat sbb pakai camera hp sahaja..

Jom cuci mata..






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...