seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, November 14, 2013

It`s mine!


Assalamualaikum Semua...

Hari nie aku nak cerita tentang kepunyaan aku.. Dinaz Collection.


Atas nie adalah lable yang pertama masa aku berkecimpung dalam dunia kraft felt ini... Alhamdulillah sampai sekarang ia menjadi kerja aku sepenuh masa jahit dan menjahit..

Kemudian setelah masuk tahun kedua aku makai label ini dan sehingga sekarang aku masih menggunakan label ini sebab start dari label pertama aku mula order banyak2 label yang kedua ini..



Berwajah baru kan??




Ini pula name card aku yang aku buat sendiri dan sehingga sekarang aku masih menggunakan card ini yang aku buat sendiri dan aku print kat opis Along aku mihahaha....

InsyaAllah kalau ada rezeki lagi aku akan buat name card yang baru dan mungkin lebih cantik..tunggu lah bila ada rezeki nanti ye..


Ini pula label pacaging aku yang sekarang.
Alhamdulillah....
Semoga rezeki aku akan sentiasa ada untuk keluarga aku... 
Terima kasih Allah..




Semangkok Kata:
Rezeki yang diberi tak pernah aku sia-siakan...Alhamdulillah dan semoga aku tak menjadi orang yang lupa pada asal usul ku dulu...Amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...