seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Sunday, November 10, 2013

Bertunang Part 3



Lamanya nak sambung part 3 kan?? 

Assalamualaikum pembaca setia blog Aku Adalah Aku....

Semoga kalian Semua sihat dan gembira selalu....Amin.....

Kali ni aku nak cerita pasal aku buat vail aku sendiri dan x de lerr nk beli or sewa2 nie... sebab aku memang teringain nak pakai vail nie dan tak pernah sebenarnya berangan nk bertunang dalam waktu terdekat nie...tp aku percaya ajal maut jodoh dan pertemuan nie semuanya telah di rancang oleh Allah s.w.t... 
Malah aku berterima kasih kerana akhirnya bertemu dengan seseorang yang aku x sangka dialah jodoh aku....
Terima kasih dan Alhamdulilallah Tuhan atas kurniaan Mu ini...
Hamba sangat bersyukur...
Ok berbalik pada Vail tadi aku beli vail nie semeter dalam RM4.90 kot...aku x berapa pasti..dn vail ini adalah jenis yang sedikit keras.. sedikit manik dan bunga2 serta bunga sulam....maka sesi menjahit pn berjalan sehingga menjadi...
tada.... 
x la cantik sangat tp pada aku cukup ringkas dan tak serabut........






Ok pasal tudung pulak.. Tudung nie aku beli kat Mydin Ayer Keroh jerr Manik lak aku beli kat Anyang kat Kg. Jawa kalau x silap laa.... so bermula sesi menjahit manik kekonon nak la berjurai2 kan?? Haa...bila time tunang nebes datang semua tak ingat dan smpaikan aku pakai tudung pon dah senget menget kikiki... Ah x kisah la bantai janji aku dah selamat jadi tunang orang..Amin..itu yang penting sebenarnya..
Jom tgk tudung semasa aku tunang tu...



Huhuhuhu.... Malu la pulak letak pic nie...tapi sebab nak tunjuk tudung yang telah aku manikkan serta vail so terpaksa la gak letak pic yang tak berapa cantik nie...Kalau tak larat tgk sila tutup mata anda hihihi

Aku bertunang hanya menggunakan wakil Ayah saudara aku.. Sidang tak dapat hadir dan aku dah berkali2 pergi kerumah sidang tapi rumahnya bertutup mungkin sidang menghadiri majlis dimana2..
Konon nak buat cincai tapi sebelah lelaki ckp lebih baik beradat terus so ada lah hantaran.. 5 berbalas 7. Dan rancangan nak buat sebentuk cincin je mewakili merisik dan tunang tapi belh lelaki bawak 2 bentuk cincin....Alhamdulillah rezeki aku...
Hantaran dari pihak perempuan

Hantaran dari pihak lelaki

Terima kasih aku ucapkan pada ayah2 serta ibu2 saudara aku, sepupu sepapat aku serta akak ipar aku juga mak, abang serta adik2 aku yang menjadi orang kuat dalam melancarkan Majlis ini...Alhamdulillah dan Terima Kasih semua...

Dengan ini pada 30 Jun 2013 rasminya aku menjadi tunangan orang YeY!! ^___^



Semangkok Kata:
^___^ Doakan aku ye!...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...